Tibia Venezuela

Retroceder   Tibia Venezuela > Espacio de Khax > Guías para Khax

Notas

Respuesta

Herramientas Buscar en Tema Desplegado
Antiguo 24-01-2012, 00:14:02   #1
dAlberto06
Principiante de Khax

Datos de personaje

Character: Maagoh
Servidor: Magera
Profesión: Druid
Premium:
Promoción:
Arrow Beggar Outfits.

Beggar Outfits.

El Beggar es uno de los diecisiete outfits disponibles para jugadores Premium obtenibles mediante Quest. El mismo fue introducido en el Actualizacion de Verano 7.8.

Outfit.

Items Necesarios:
 50 Minotaur Leather.
 30 Heaven Blossoms.
 20 Brown Piece of Cloth.
 10 Bat Wings.

Con nuestros items nos dirigimos al NPC Hugo, en el segundo piso de la tienda que esta al sur del templo en Venore. Allí le diremos lo siguiente:

Cita:
Player: hi
Hugo: Be greeted, player!
Player: outfit
Hugo: I think I'm having an innovative vision! I feel that people are getting tired of attempting to look wealthy and of displaying their treasures. ...
Hugo: A really new and innovative look would be - the 'poor man's look'! I can already see it in front of me... yes... a little ragged... but not too shabby! ...
Hugo: I need material right now! Argh - the vision starts to fade... please hurry, can you bring me some stuff?
Player: yes
Hugo: Good! Listen, I need the following material - first, 20 pieces of brown cloth, like the worn and ragged ghoul clothing. ...
Hugo: Secondly, 50 pieces of minotaur leather. Third, I need bat wings, maybe 10. And 30 heaven blossoms, the flowers elves cultivate....
Hugo: Have you noted down everything and will help me gather the material?
Hugo: Terrific! What are you waiting for?! Start right away to gather 20 pieces of brown cloth and come back once you have them!
Player: 20 brown pieces of cloth
Hugo: Ah! Have you brought 20 pieces of brown cloth?
Hugo: Yes, yes, that's it! Very well, now I need 50 pieces of minotaur leather to continue.
Player: 50 minotaur leathers
Hugo: Were you able to obtain 50 pieces of minotaur leather?
Hugo: Great! This leather will suffice. Now, please, the 10 bat wings.
Player: 10 bat wings
Hugo: Did you get me the 10 bat wings?
Hugo: Hooray! These bat wings are ugly enough. Now the last thing: Please bring me 30 heaven blossoms to neutralise the ghoulish stench.
Player: 30 heaven blossoms
Hugo: Is this the lovely smell of 30 heaven blossoms?
Hugo: This is it! I will immediately start to work on this outfit. Come back in a day or something... then my new creation will be born!
Ahora debemos esperar veinticuatro horas (24H) para que Hugo termine nuestro traje. Volveremos y esto es lo que diremos:

Cita:
Player: hi
Hugo: Be greeted, player!
Player: outfit
Hugo: Eureka! Alas, the poor man's outfit is finished, but... to be honest... it turned out much less appealing than I expected. However, you can have it if you want, okay?
Hugo: Here you go. Maybe you enjoy if after all.

Bear (Hombre) / Dress (Mujer).

Items Necesarios:
 100 Ape Fur.
 20,000 piezas de oro.

Iremos hasta el NPC Simon the Beggar al sur de Fibula, allí debemos entregarle los items y el dinero:

Cita:
Player: Hi
Simon the Beggar: Hello player. I am a poor man. Please help me.
Player: Outfit
Simon the Beggar: Haha, that beard is - well, not fake, but there's a trick behind it. I noticed people tend to be more generous towards a poor gramps. Want to know my trick?
Player: Yes
Simon the Beggar: I can mix a secret potion which will increase your facial hair growth enormeously. I call it 'Instabeard'. However, it requires certain ingredients. ...
Simon the Beggar: For the small fee of 20000 gold pieces I will help you mix this potion. Just bring me 100 pieces of ape fur, which are necessary to create this potion. ...
Simon the Beggar: Do we have a deal?
Simon the Beggar: Great! Come back to me once you have the 100 pieces of ape fur and I'll do my part of the deal.
Player: 100 ape fur
Simon the Beggar: Have you brought me the 100 pieces of ape fur and 20000 gold pieces?
Simon the Beggar: Ahh! Very good. I will start mixing the potion immediately. Come back later. Bye bye.
Cita:
Player: Beard
Simon the Beggar: Hmm, I'm not done yet with your potion. But here, let me sprinkle a few drops of my own potion on your face... there you go. Now you just have to wait.
En el caso de los hombres, hay que esperar cinco días reales para que la poción haga efecto. En el caso de las mujeres, él les entregará un vestido inmediatamente. Tambien vale la pena resaltar que el dialogo female será el mismo procedimiento, sin embargo, Simon responderá de diferente forma.

Nota: no intenten cambiarse el sexo durante este proceso ya que perderan el tiempo y no obtendrán su Addon. Es preferible esperar los cinco días, o cambiarse el sexo antes de pedir la barba.

Cita:
Player: Addon
Simon the Beggar: Aha! I can see it! Now that you've waited patiently without shaving, your beard is perfect! All thanks to my, err, potion. Yes. Goodbye!
Staff.

Items Necesarios:
 Simon the Beggar's Favorite Staff.

Para la obtención de este Addon debemos tener el de la barba o del vestido. El staff se puede comprar o adquirir mediante un Quest que el mismo NPC otorga.

Cita:
Player: Addon
Simon the Beggar: No, no. Our deal is finished, no complaining now, I don't have time all day. And no, you can't have my staff.
Player: Staff
Simon the Beggar: I said, no! Or well - I have a suggestion to make. Will you listen?
Simon the Beggar: When I was wandering around in Tibia, I lost my favourite staff somewhere in the northern ruins in Edron. ...
Simon the Beggar: Uh, don't ask me what I was doing there... sort of a pilgrimage. Well anyway, if you could bring that staff back to me, I promise I'll give you my current one. ...
Simon the Beggar: What do you say?
Simon the Beggar: Good! Come back to me once you have retrieved my staff. Good luck.
Una vez que tengamos en nuestro poder el Staff, regresaremos con Simon y le diremos lo siguiente:

Cita:
Player: Staff
Simon the Beggar: Did you bring my favourite staff??
Simon the Beggar: Yes!! That's it! I'm so glad! Here, you can have my other one. Thanks!

Visita mi Guía:
Outfits & Addons.

dAlberto06 está conectado ahora   Responder Con Cita
Respuesta

Herramientas Buscar en Tema
Buscar en Tema:

Búsqueda Avanzada
Desplegado

Normas de Publicación