Tibia Venezuela

Retroceder   Tibia Venezuela > Espacio de Khax > Guías para Khax

Notas

Respuesta

Herramientas Buscar en Tema Desplegado
Antiguo 24-01-2012, 00:46:11   #1
dAlberto06
Principiante de Khax

Datos de personaje

Character: Maagoh
Servidor: Magera
Profesión: Druid
Premium:
Promoción:
Arrow Pirate Outfits.

Pirate Outfits.

El Pirate es uno de los diecisiete outfits disponibles para jugadores Premium obtenibles mediante Quest. El mismo fue introducido en el Actualizacion de Verano 7.8. Este outfit representa a los Piratas de Nargor.

Outfit.

Para obtener este outfit necesitamos completar el Meriana Quest. Una vez culminado reportaremos la misión al NPC Raymond Striker y le pediremos el outfit:

Cita:
Player: Hi
Raymond Striker: Be greeted.
Player: Pirate outfit
Raymond Striker: Ah, right! The pirate outfit! Here you go, now you are truly one of us.
Pirate Sabre.

Items Necesarios:
 100 Eye Patches.
 100 Peg Legs.
 100 Hooks.

Una vez que tengamos todos los items necesarios, nos dirigiremos al NPC Duncan, ubicado en Meriana. Allí le diremos lo siguiente:

Cita:
player: hi
Duncan: Hi, come closer. Have a look at my wares.
player: addon
Duncan: You're talking about my sabre? Well, even though you earned our trust, you'd have to fulfill a task first before you are granted to wear such a sabre.
player: task
Duncan: Are you up to the task which I'm going to give you and willing to prove you're worthy of wearing such a sabre?
player: yes
Duncan: Listen, the task is not that hard. Simply prove that you are with us and not with the pirates from Nargor by bringingme some of their belongings. ...
Duncan: Bring me 100 of their eye patches, 100 of their peg legs and 100 of their hooks, in that order. ...
Duncan: Have you understood everything I told you and are willing to handle this task?
Duncan: Good! Come back to me once you have gathered 100 eye patches.
player: eye patches
Duncan: Have you gathered 100 eye patches?
Duncan: Good job. Alright, now bring me 100 peg legs.
player: peg legs
Duncan: Have you gathered 100 peg legs?
Duncan: Nice. Lastly, bring me 100 pirate hooks. That should be enough to earn your sabre.
player: hooks
Duncan: Have you gathered 100 hooks?
Duncan: I see, I see. Well done. Go to Morgan and tell him this codeword: 'firebird'. He'll know what to do.
Luego vamos al NPC Morgan, también ubicado en Meriana, un poco al norte del NPC Duncan. Allí le diremos lo siguiente:

Cita:
Morgan: Hello there.
player: firebird
Morgan: Ahh. So Duncan sent you, eh? You must have done something really impressive. Okay, take this fine sabre from me, mate.
Pirate Hat.

Items necesarios:
 Brutus Bloodbeard’s Hat.
 Deadeye Devious’Eye Patch.
 Lethal Lissy’s Shirt.
 Ron the Ripper’s Sabre.

Una vez que obtengamos los cuatro items necesarios, nos dirigimos a la NPC Ariella, ubicada en Meriana, en la taverna al este del NPC Morgan.

Cita:
Ariella: Hi there.
player: addon
Ariella: You mean my hat? Well, I might have another one just like that, but I won't simply give it away, even if you earned our trust. You'd have to fulfil a task first.
player: task
Ariella: Your task is to bring me the shirt of the Lethal Lissy, the sabre of Ron the Ripper, the hat of Brutus Bloodbeard and the eye patch of Deadeye Devious. Did you succeed?
Ariella: INCREDIBLE! You have found all four of them! player, you have my respect. You more than deserve this hat. There you go.

Visita mi Guía:
Outfits & Addons.

dAlberto06 está desconectado   Responder Con Cita
Respuesta

Herramientas Buscar en Tema
Buscar en Tema:

Búsqueda Avanzada
Desplegado

Normas de Publicación